vrijdag 7 februari 2014

PIAKUSJES wil een naakt foto,s maken door een een professionele fotograaf

Dag leuke mannen die hier staan ingeschreven Ik heb me ook maar aangemeld Ik kan de verleiding niet weerstaan.Mijn naam is PIAKUSJES.En 19 jaartjes oud ach eigenlijk jong en woon in de provincie Vlaams Limburg Ik ben sinds een jaartje vrijgezel.Mijn vriendin vindt dat ik er fotogeniek uitzie, ze heeft een paar foto's van me gemaakt , ééntje daarvan zie je bij mijn profiel staan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het misschien wel met haar eens ben. Ik ben best wel trots op mijn lichaam, je moet zelf maar eens kijken en me zeggen wat je er van vindt. ( meisjes vinden complimentjes trouwens wel leuk)Een hele tijd heb ik zitten aan een professionele fotograaf, iemand die weet wat foto's maken is.Achteraf bekeken is het toch nooit zo'n goed idee geweest om een fotostudio binnen te stappen want... ik kreeg ook het spannende idee om naaktfoto's tel laten maken met een man erbij.Dus, laat maar snel weten of je belangstelling hebt zodat we samen van elkaar naaktfoto's kunnen gaan maken. Pia xxx http://mijnlekkerstefotos.nl/profiel/PIAKUSJES/23/gratissexcontactvrouw/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten