donderdag 6 februari 2014

Ik wil een lekkere knuffelbeer die mijn wensen in vervulling doet gaan

Hallo mannen, ik ben Els, ik ben 33 jaar en woon in Limburg. Ik ben een jaar geleden gescheiden en nog niet weer toe aan een nieuwe relatie.En ben ik via deze weg op zoek naar wat spannends Spelen met mezelf zit er natuurlijk wel in maar op den duur gaat dat ook vervelend.Ik wil een lekkere knuffelbeer.Ik vindt het heerlijk als je soms geile dingen tegen me zegt of fluistert.Mijn ex vond dit helemaal niks en een beetje pervers ook hahaha nou,ik niet hoor.Ik noem dat genieten van de bovenste plank en daarom dat ik hier heel duidelijk ben ik wat ik wil op die manier kan ik alleen maar een man treffen die het zelfde denkt over seks als mij.Wow, wat zullen we genieten zeg als we elkaar treffen.Laat een berichtje achter voor mij en ik zal zeker antwoorden. http://mijnlekkerstefotos.nl/profiel/els1979/23/gratissexcontactvrouw/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten